فهرست الویت های پژوهش در آموزش مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
الویت های سال 1403 |
1- معرفی و بررسی کارایی استفاده از روش های نوین در ارزیابی بالینی 2- بررسی کارایی استفاده از روش های نوین تدریس و یادگیری الکترونیک 3- استفاده از روش های نوین آموزشی و مدیریتی برای موفقیت در آزمون های جامع و تحصیلات تکمیلی 4- بازنگری برنامه های آموزشی در راستای پاسخگویی اجتماعی 5- پژوهش های مرتبط با اخلاق و سلامت معنوی 6- بررسی رضایت دانشجو از برنامه ها و محتواهای آموزش ارایه شده در سطح دانشگاه 7- ارزیابی میزان تطابق برنامه های آموزشی با اهداف گروه و برنامه آموزشی 8- راه های ایجاد انگیزه برای شرکت در مقاطع بالاتر تحصیلی |
الویت های سال 1402 |
1- پژوهش در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری 2- کاربرد هوش مصنوعی در آموزش پزشکی 3- اخلاق حرفه ای و سلامت معنوی 4- بین المللی سازی آموزش پزشکی |
الویت های سال 1401 |
1- ارزیابی و ارزشیابی دانشجو 2- طراحی آموزشی 3- پژوهش در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری 4- مدیریت و رهبری آموزشی جهت تدوین فعالیت های جایگزین پایان نامه های پزشکی و دندانپزشکی 5- روش های جلب مشارکت نهادهای اجتماعی در برنامه ریزی های آموزشی |
الویت های سال 1400 |
1.بسته توسعه آموزش مجازی طرح تحول و نوآوری به ویژه روش های آزمون الکترونیک و مجازی و روش های تولید محتوی الکترونیک و مجازی 2.ارزیابی و ارزشیابی دانشجو، اعضای هیئت علمی، گروه های آموزشی و کارگاه های توانمندسازی 3.روش های یاددهی-یادگیری 4.اخلاق حرفه ای |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: