فهرست الویت های پژوهش در آموزش مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  

 

الویت های سال 1403

1- معرفی و بررسی کارایی استفاده از روش های نوین در  ارزیابی بالینی

2- بررسی کارایی استفاده از روش های نوین تدریس و یادگیری الکترونیک

3- استفاده از روش های نوین آموزشی و مدیریتی برای موفقیت در آزمون های جامع و تحصیلات تکمیلی

4- بازنگری برنامه های آموزشی در راستای پاسخگویی اجتماعی

5- پژوهش های مرتبط با اخلاق و سلامت معنوی

6- بررسی رضایت دانشجو از برنامه ها و محتواهای آموزش ارایه شده در سطح دانشگاه

7- ارزیابی میزان تطابق برنامه های آموزشی با اهداف گروه  و برنامه آموزشی

8- راه های ایجاد انگیزه برای شرکت در مقاطع بالاتر تحصیلی

 الویت های سال 1402   

1- پژوهش در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری

2- کاربرد هوش مصنوعی در آموزش پزشکی

3- اخلاق حرفه ای و سلامت معنوی

4- بین المللی سازی آموزش پزشکی

 

 

الویت های سال 1401           

1- ارزیابی و ارزشیابی دانشجو

2-  طراحی آموزشی

3-  پژوهش در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری

4-  مدیریت و رهبری آموزشی جهت تدوین فعالیت های جایگزین پایان نامه های پزشکی و دندانپزشکی

5-  روش های جلب مشارکت نهادهای اجتماعی در برنامه ریزی های آموزشی

 

 

الویت های سال 1400           

1.بسته توسعه آموزش مجازی طرح تحول و نوآوری به ویژه روش های آزمون الکترونیک و مجازی و روش های تولید محتوی الکترونیک و مجازی

2.ارزیابی و ارزشیابی دانشجو، اعضای هیئت علمی، گروه های آموزشی و کارگاه های توانمندسازی

3.روش های یاددهی-یادگیری

4.اخلاق حرفه ای