- آیین نامه اولین جشنواره داخل دانشگاهی پژوهش در آموزش
- * شیوه نامه داوری اولین جشنواره داخل دانشگاهی پژوهش در آموزش
- * فرمت ارسال چکیده پژوهش در آموزش
- * فرم داوری جشنواره داخل دانشگاهی پژوهش در آموزش
لینک فراخوان اولین جشنواره داخل دانشگاهی پژوهش در آموزش1401
رتبه |
مجری فرایند |
عنوان فرایند |
حیطه |
|
اول |
دکتر فواد ایرانمنش |
سردرگمی میان دوگان های رقیب، تجربه کاوری مدرسان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از آزمون الکترونیک در بحران کووید-19 |
ارزشیابی آموزشی |
چکیده های برتر اولین جشنواره دانشگاهی پژوهش در آموزش 1401 |
اول |
دکتر عبدالرضا بابائی |
بررسی عوامل موثر بر یادگیری درس بافت شناسی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان |
یاددهی و یادگیری |
|
دوم |
دکتر مهسا حسنی پور |
میزان رضایت اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی رفسنجان از بکارگیری آموزش الکترونیک طی دوران پاندمی کرونا |
||
اول |
دکتر مهدیه آذین |
سنجش رضایتمندی دانشجویان از آزمون الکترونیک الکترونیک: مطالعه ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاندمی کووید-19 |
مدیریت و رهبری آموزشی |
|
اول |
دکتر میترا عباسی فرد |
ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان دانشکده پزشکی از بکارگیری سامانه مدیریت یادگیری (LMS) در دوران بحران کووید-19 |
یادگیری الکترونیکی |
|
دوم |
دکتر فواد ایرانمنش |
تبیین چالش های آموزش پزشکی مجازی و راهکارهای ارتقای آن در دوران پاندمی کووید-19 از دیدگاه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان |
||
اول |
دکتر مهدیه آذین |
شناسایی و تبیین دیدگاه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و خبرگان از عوامل موثر بر آموزش اخلاق و تعهد حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان |
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی |
|
دوم |
علیمحمد مداحیان |
نظرسنجی دانشجویی تدریس حضوری یا مجازی و شیوه حضور غیاب |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: